WAYLANDER

Ga naar beneden

WAYLANDER

Bericht  melanie op ma 23 maa 2009, 15:50

Afgelopen weekend heb ik voor een 2e keer WAYLANDER mogen aanschouwen/beluisteren!

Het voorprogramma werd ingevuld door VANIR, een jonge pagan/folk metal band uit Utrecht. Muzikaal gezien ging het, maar voor herhaling vatbaar was het niet Sad

Melodieuze pagan/black metalband NATAN uit Vlaams Limburg zette zoals gewoonlijk een super optreden neer, het geluid was ook vrij goed en ik zie er al naar uit ze over 3 weekjes bij Nepherex te zien optreden. Ook omdat Natan een band is die altijd met goede zin op het podium staat.

Het optreden van Celtic Pagan/folk metalband WAYLANDER uit Ierland was helemaal top deze avond. De nummers knalden de zaal in met een enorme kracht en ik blijf mij verwonderen over hoe de tin whistle deuntjes er zo mooi inpassen. Ik ga niet zo mee in die hele folk metal gril, maar Waylander is echt een uitzondering, want als je de tin whistle en bohdran wegdenkt, blijft er nog steeds een top metal band staan en daarin onderscheiden ze zich van andere folkmetalbands. Als je hen nog niet kent, ga zeker eens luisteren www.myspace.com/clanwaylander.

Het was jammer dat de opkomst voor dit optreden in Barneveld affraid in het clubhuis van een motorclub niet al te groot was, maar dit heeft niet afgedaan aan het plezier dat we gehad hebben tongue
melanie

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 20-03-09

Profiel bekijken http://info@ironagerecords.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: