Opnieuw voorstellen?

Ga naar beneden

Opnieuw voorstellen?

Bericht  Soeverein op di 24 feb 2009, 03:33

Met het nieuwe forum dacht ik dat het wel niet nodig zou zijn mezelf opnieuw voor te stellen, aangezien ik gisteren nog probleemloos kon posten.

Vandaag toen ik een antwoord wou geven kreeg ik echter de melding dat ik speciale privileges nodig heb.

Dus hierbij mijn weder-voorstelling:

Ik ben Stijn en ik ben afkomstig uit de Kempen. Ik ben momenteel 24. Op dit moment ben ik weer werkloos omwille van de economie, maar ik ben hard op zoek naar werk en ben bezig wat taalcursussen te volgen terwijl ik toch thuis zit.

Verder probeer ik in mijn zeeën van vrije tijd ook wat aan mijn
conditie te doen, door wat te lopen en wat oefeningen te doen in het
bos. Ik ben van plan om op vrij korte termijn eens langs te gaan bij
Swarta om meer te leren over de westerse krijgskunst, maar ik wil me
daar niet belachelijk maken met mijn bierbuik. Voorlopig gaat het best
goed, maar het zal nog wel minstens een maand zijn voor ik in staat ben
om een hele namiddag lang intensief bezig te zijn. Embarassed

Mijn droom is nog steeds om in de verre toekomst ooit een eigen taverne te kunnen opendoen. Echter, als ik moet kiezen tussen huren bij een brouwerij nu of nog wat jaren wachten tot ik zelf een lening kan aangaan en mijn eigen zaak beginnen, dan wacht ik liever. Ik denk dat dat weigeren van zelfstandigheid af te geven wel te verwachten is van iemand met mijn gekozen bijnaam. Laughing

In mijn vorige voorstelling denk ik dat ik het ook heb gehad over mijn plannen om mede te maken? Mijn eerste voorraadje is dus mislukt spijtig genoeg. Op dit moment ben ik aan het wachten tot ik weer voldoende honing kan krijgen bij mijn grootvader die bijen houdt, ik weiger namelijk te werken met geïmporteerde of met supermarkt-honing en veel andere lokale bijenboeren zijn er ook niet meer. Ik heb nog even getwijfeld om zelf het houden van bijen te leren, maar ik heb voorlopig zo al veel te veel hooi op mijn vork met al mijn grootse plannen.

Ik ben vooral een dromer en denker, wel probeer ik tegenwoordig meer een doener te zijn. Vroeger zeker (tegenwoordig in mindere mate) moest ik soms wel met bruut geweld weer met mijn voeten op de grond gezet worden. Altijd ga ik er echter van uit dat als je nog niet eens plannen durft maken voor de toekomst, je ook nooit al te veel zult bereiken. Ik mik liever iets te hoog om dan (eventjes) teleurgesteld toch nog halfweg te eindigen, dan het gemakkelijk houden en van het begin laag te mikken.

Veel meer valt er denk ik niet over mij te vertellen.

Soeverein

Man Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 22-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Opnieuw voorstellen?

Bericht  Adelbert op di 24 feb 2009, 07:09

Welgekomen.
Normaal gezien laten we de oude babbelbordleden sowieso toe op het nieuwe babbelbord, zelfs zonder voorstelling. Maar er is blijkbaar een foutje ingeslopen waardoor ge slechts in één onderdeel kon posten. Zou nu opgelost moeten zijn...

WIJZIGING: Al stellen we een voorstelling altijd op prijs uiteraard.

Adelbert

Man Aantal berichten : 1916
Registration date : 31-01-09

Profiel bekijken

Bericht  Grendel op wo 25 feb 2009, 13:53

Welkom terug, Soeverein!
Grendel
Erfwacht

Man Aantal berichten : 1896
Registration date : 02-02-09

Profiel bekijken http://www.hagal.nl

Bericht  Het Wilde Heir op do 26 feb 2009, 09:15

Jawel, welkom terug op dit Skaldenhof!
Het Wilde Heir
Hagal-Getrouwen

Man Aantal berichten : 258

Profiel bekijken

Bericht  Sibbevader op do 26 feb 2009, 16:30

Welgekomen wederom!

Als wachter over recht en wet stelt men de boom aan de grens van de gemeente; hij moet als een vertegenwoordiger van de hoogste rechter, het veld behoeden en de boosdoeners tegenhouden. Daarom bestraft men de boomschender als een rover of moordenaar: wie de kruin van een groene boom afslaat, zal op zijn stam het hoofd afgeslagen worden, en wie zijn wortels schendt, zal het zijn eigen voeten ervoor boeten.

¨
Sibbevader
Erfwacht

Man Aantal berichten : 3028
Registration date : 31-01-09

Profiel bekijken http://hagal.be

Bericht  Soeverein op do 26 feb 2009, 17:39

Bedankt voor de verwelkomingen.

Soeverein

Profiel bekijken

Bericht  Irminiaz op do 26 feb 2009, 20:03

Welkom terug!

"Aus Dingen, denen wir ungerührt vorübergehen, weht uns, wenn wir ihren Hauch zu fühlen vermögen, noch die fernste Vorwelt entgegen. Wer seine Heimat liebt, muss sie auch verstehen wollen; Wer sie verstehen will, überall in ihre Geschichte zu dringen suchen" - Jakob Grimm
Irminiaz
Hagal-Getrouwen

Man Aantal berichten : 1437

Profiel bekijken

Bericht  Dennie op do 09 apr 2009, 11:55

Soeverein schreef:
In mijn vorige voorstelling denk ik dat ik het ook heb gehad over mijn plannen om mede te maken? Mijn eerste voorraadje is dus mislukt spijtig genoeg. Op dit moment ben ik aan het wachten tot ik weer voldoende honing kan krijgen bij mijn grootvader die bijen houdt, ik weiger namelijk te werken met geïmporteerde of met supermarkt-honing en veel andere lokale bijenboeren zijn er ook niet meer. Ik heb nog even getwijfeld om zelf het houden van bijen te leren, maar ik heb voorlopig zo al veel te veel hooi op mijn vork met al mijn grootse plannen.

Mijn schoonvader is momenteel bezig met voorbereidingen om zelf bijen te houden. Indien het zover is en zijn eerste 'oogst' achter de rug is (en indien ik me dit topic nog kan herinneren) zal ik eens navragen of hij een deel ervan verkoopt.

Indien er interesse is natuurlijk.

Het is in ieder geval 100% zuiver en biologisch. Ik denk niet dat ik ooit iemand ben tegengekomen die nog meer het woord "natuur" uitstraalt.
Dennie
Hagal-Getrouwen

Aantal berichten : 243
Leeftijd : 34
Registration date : 09-04-09

Profiel bekijken http://www.gorath.be/

Bericht  Soeverein op di 14 apr 2009, 23:14

Dennie schreef:Mijn schoonvader is momenteel bezig met voorbereidingen om zelf bijen te houden. Indien het zover is en zijn eerste 'oogst' achter de rug is (en indien ik me dit topic nog kan herinneren) zal ik eens navragen of hij een deel ervan verkoopt.

Tof.

Laat maar iets weten tegen dan. Ik denk dat ik ondertussen wel een oplossing voor de honing heb. Heb een paar lokale adressen gevonden maar moet nog tijd hebben om erheen te gaan ooit. Ondertussen heb ik nu eindelijk werk en nu is er natuurlijk een acuut gebrek aan tijd in mijn leven. Ik moest bijvoorbeeld zelfs de hele paaszondag werken. Razz

Soeverein

Profiel bekijken

Bericht  Dennie op ma 20 apr 2009, 21:16

Ik hou je op de hoogte.
Hij volgt trouwens toevalligerwijze de cursus in Tessenderlo.

Een vriend van hem kon deze zomer ook al honing beschikbaar hebben.
Dennie
Hagal-Getrouwen

Aantal berichten : 243
Leeftijd : 34
Registration date : 09-04-09

Profiel bekijken http://www.gorath.be/

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven