11 / 04 / 09: Nepherex Feest 3

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Re: 11 / 04 / 09: Nepherex Feest 3

Bericht  melanie op wo 15 apr 2009, 09:32

Ik heb mij zeer goed geamuseerd op Nepherex Fest! De organisatie was zeer goed en de bands waren goed verzorgd!

1e band Heidrun heb ik gemist. Als 2e was het de beurt aan Sarin, niet helemaal mijn stijl maar een goed optreden, het klonk best vet! De black metal van Heimat was goed te pruimen, mede gezien het feit dat het (denk ik toch) hun 1e optreden was. Zij kregen ook goede respons van het publiek! Tijdens Natan was de zaal al wat voller geworden en mede door het enthouisiaste publiek was de band goed op dreef en zetten een zeer goed optreden neer. A.s. vrijdag (17 Grasmaand (apr.)) spelen ze in de Biebob met Thyrfing en ga ik nog eens kijken Smile
Theudo en Skyforger heb ik gemist omdat ik op t gemak even ergens anders een ging drinken affraid Ik baal er verschrikkelijk van dat ik Skyforger heb gemist, maar ik verwacht nog wel een 2e kans na het uitkomen van hun nieuwe CD... Ik ben nog wel met één van die Letten gaan ontnuchteren (ja het was nodig) en een overdosis koffie tot mij genomen!
melanie

Vrouw Aantal berichten : 27
Registration date : 20-03-09

Profiel bekijken http://info@ironagerecords.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Irminiaz op wo 15 apr 2009, 10:52

De black metal van Heimat was goed te pruimen, mede gezien het feit dat het (denk ik toch) hun 1e optreden was.
Die hebben wel al meer opgetreden in het verleden. Wink

"Aus Dingen, denen wir ungerührt vorübergehen, weht uns, wenn wir ihren Hauch zu fühlen vermögen, noch die fernste Vorwelt entgegen. Wer seine Heimat liebt, muss sie auch verstehen wollen; Wer sie verstehen will, überall in ihre Geschichte zu dringen suchen" - Jakob Grimm
Irminiaz
Hagal-Getrouwen

Man Aantal berichten : 1437
Registration date : 02-02-09

Profiel bekijken

Bericht  Dennie op ma 20 apr 2009, 23:13

Heidrun heb ik gemist wegens gigantische honger. De pot schaftte penne alla rabiata en een heerlijk vers fruitsapje.
Sarin was leuk, maar niet helemaal mijn ding. De mannen zijn echter goed in wat ze doen.
Heimat was te gek, deed me denken aan een buitenechtelijk kind van Garmenhorde en Lugubrum. Onder meer door de leden.
Natan, moeilijk om objectief te zijn over deze band. Niet al te strakke set, maar hadden het volk mee. Tegen alle verwachtingen in eigenlijk.
Theudho, ik vind het een geweldige band, alhoewel ik op optredens de interesse soms kwijtraak, maar dit was toch één van de sterkste en meest boeiende optredens die ik ze al heb zien geven.
Skyforger, enorm fijne band.

Over het algemeen minder bezoekers dan vorig jaar, leek me, maar desondanks toch een enorm aangename zaterdag gehad.

+ bij één van de aanwezige platenboeren een aangenaam schijfje met duitse marsen gevonden.
Dennie
Hagal-Getrouwen

Aantal berichten : 243
Leeftijd : 34
Registration date : 09-04-09

Profiel bekijken http://www.gorath.be/

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2