Open Druïdedag

Ga naar beneden

Open Druïdedag

Bericht  Grendel op di 13 apr 2010, 17:42

Kelten en Vikings slaan weer hun kamp op het domein van De Druïde te Stekene. Hun kamp wordt nog groter dan vorig jaar en het aantal deelnemers wordt verdubbeld.Er zullen tijdens deze 2 dagen demonstraties gehouden worden rond bronsgieten, hout en lederbewerking, bandweven,wolweven, kaartweven, vuursteenbewerken, bot-been en hoornbewerking, maken van ziverjuweeltjes, kaarsen maken, massaga’s, relaxatieconcerten,
Indiaanse Fluit, Azteekse mayakalender en nog veel meer.

De Open Druïdedag is vooral een samenkomst van gelijkgestemde mensen binnen een aangenaam kader en fijne sfeer

Er wordt gezorgd voor een natje en een droogje

Wie een instrument heeft wordt uitgenodigd dat mee te brengen.

Zaterdag open vanaf 10u30 tot ...
Zondag open
vanaf 10u30 tot 18u30
De toegang is gratis

De gaat door op de eigendom van Steef en Els, Donkerhofstede 3 te Stekene. Meer info of wil je zelf een helpende hand toesteken :
03/7794507

Breng gerust familie en vrienden mee.

Steef-Els
en co

Erfwacht

Man Aantal berichten : 1896
Registration date : 02-02-09

Profiel bekijken http://www.hagal.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Open Druïdedag

Bericht  Adelbert op wo 14 apr 2010, 07:58

Gaat er iemand?

Adelbert

Man Aantal berichten : 1916
Registration date : 31-01-09

Profiel bekijken

Bericht  Sibbevader op wo 14 apr 2010, 08:07

http://www.relaxatieconcert.be/

Misschien eens een bezoekje brengen ja ... hoewel .... als ik de webstek even bekijk. Het lijkt mij nogal new-age ...

Als wachter over recht en wet stelt men de boom aan de grens van de gemeente; hij moet als een vertegenwoordiger van de hoogste rechter, het veld behoeden en de boosdoeners tegenhouden. Daarom bestraft men de boomschender als een rover of moordenaar: wie de kruin van een groene boom afslaat, zal op zijn stam het hoofd afgeslagen worden, en wie zijn wortels schendt, zal het zijn eigen voeten ervoor boeten.

¨
Sibbevader
Erfwacht

Man Aantal berichten : 3028

Profiel bekijken http://hagal.be

Bericht  Adelbert op wo 14 apr 2010, 13:10

Juist daarom

Adelbert

Profiel bekijken

Bericht  Grendel op do 15 apr 2010, 13:30

Ik kan niet, zit in Oostenrijk. Anders was ik wel geweest, dit brengt namelijk herinneringen naar boven van onze bezoekjes aan Destelbergen e.d.m. ...

Conceptueel kán dit eigenlijk niet goed gaan.

Erfwacht

Man Aantal berichten : 1896

Profiel bekijken http://www.hagal.nl

Bericht  Adelbert op do 15 apr 2010, 13:50

Destelbergen, waar is de tijd. Vooral die wilde Kelten/Germanen die de vrouwtjes de stuipen op het lijf probeerden jagen waren geniaal! En Irm zijn tweelingbroer met blaasinstrument...

Adelbert

Profiel bekijken

Bericht  Irminiaz op do 15 apr 2010, 17:32

Je bedoelt, dat stelletje Franken dat zich voor de lol een Gallische (!) identiteit toemat en ons vervolgens wou wegjagen, maar daar niet in slaagde? Doet mij onwillekeurig denken aan de Angelsaksische landname... . WIj waren daar de enigste zelfbewuste Germanen, me dunkt.

Midwinterhoorns heersen trouwens oneindig over carnyxen.

"Aus Dingen, denen wir ungerührt vorübergehen, weht uns, wenn wir ihren Hauch zu fühlen vermögen, noch die fernste Vorwelt entgegen. Wer seine Heimat liebt, muss sie auch verstehen wollen; Wer sie verstehen will, überall in ihre Geschichte zu dringen suchen" - Jakob Grimm
Irminiaz
Hagal-Getrouwen

Man Aantal berichten : 1437

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: